Bedankt2022-01-11T16:00:16+01:00

Bedankt!

We hebben je bericht in goede orde ontvangen. Wij komen er spoedig bij je op terug.

Heb je alsnog liever rechtstreeks contact?

Stuur een e-mail via info@designinabox.nl of bel ons op 085 – 06 03 406.

Wist je overigens dat veel vragen ook terug te vinden zijn op onze website? We geven je graag een overzicht van veelgestelde vragen:

Is overleg altijd tijdens kantooruren?2021-12-07T20:10:27+01:00

Nee, zeker niet. We houden graag rekening met jouw beschikbaarheid. Heb je de voorkeur voor overleg in de avond of in het weekend, dan is dat geen probleem.

Kan je LED lampen ook dimmen?2021-12-01T21:51:22+01:00

Ja, zeker. Er bestaan speciale LED dimmers mocht dit niet direct op de armatuur zelf zitten.

In hoeverre speelt een meubelplan een rol met het opstellen van een lichtplan?2021-12-01T21:52:49+01:00

Het meubelplan is van groot belang. In eerste instantie kijkt de bewoner samen met de designer hoe de ruimte ingericht kan worden. Na de indeling en het bespreken van jouw leefstijl wordt er een lichtplan op maat gemaakt.

Waarom is een lichtplan een essentieel onderdeel van jouw interieur?2021-12-01T21:57:45+01:00

Je zorgt met een lichtplan dat je vooraf weet waar jouw lichtpunten moeten komen en of je voldoende licht zult hebben. Door de armaturen juist te positioneren voorkom je verblinding, maar ook dat je bijvoorbeeld in je eigen schaduw werkt en of staat.

Houden jullie met het het lichtplan ook rekening met slimme verlichting?2021-12-01T21:47:05+01:00

Ja, we kunnen het huis zo slim maken dat je nergens meer aan hoeft te denken. Alles gaat automatisch.

Is het overleg met de designer op een fysieke locatie?2021-12-01T21:53:05+01:00

Nee, met digitale hulpmiddelen zoals Microsoft Teams en Zoom kan heel goed online overlegd worden. De designer kan de voortgang van het ontwerp via haar beeldscherm delen.

Welke korting krijg ik van aangesloten partners?2021-03-16T22:27:01+01:00

De korting verschilt per type product en partner. Naast vaste kortingen werken sommige partners ook met tijdelijke acties.

Ik wil niet al mijn meubels nieuw hebben. Is dat een probleem?2021-03-16T22:24:15+01:00

Nee, natuurlijk niet. Wij weten als geen ander dat sommige items in jouw interieur onvervangbaar zijn. Tijdens de intake zullen we je daarom vragen met welke ‘blijvers’ we rekening moeten houden.

Werken jullie alleen met producten van de aangesloten partners?2021-03-14T16:34:50+01:00

Nee. Alhoewel we onze partners met zorg hebben uitgekozen, staan we zeker open voor producten van andere leveranciers.

Mijn eetkamer bevindt zich in mijn woonkamer. Moet ik nu twee boxen afnemen?2021-12-07T20:07:37+01:00

Nee, zeker niet. Wij maken één ontwerp waar de gehele ruimte in meegenomen wordt. Mocht je een open keuken hebben, dan wordt dit echter wel als afzonderlijke ruimte gezien.

Heb ik invloed op de inhoud van de box?2021-03-16T22:23:59+01:00

Ja, natuurlijk. Het draait uiteindelijk om een ontwerp van jouw kamer. De onderdelen van een box, zoals een moodboard en een meubelplan, staan per box omschreven. Wàt er bijvoorbeeld op het moodboard of meubelplan komt te staan is volledig maatwerk en afhankelijk van de input die jij geeft.

Hoe weet ik of de inhoud van de box mij aanspreekt?2021-05-04T22:02:30+02:00

Tijdens het ontwerpproces heb je soms meerdere malen contact met jouw designer. Op dat moment wordt jouw input besproken en worden voorstellen aan jouw voorgelegd. Alhoewel het uiteindelijke resultaat een verrassing is, heb je gaandeweg dus voldoende gelegenheid om bij te sturen.

Ga naar de bovenkant